BOSK logo Vereniging van motorisch gehandicapten en hun ouders Home Kids Jongeren My BOSK Navigation Tabs
Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen  Toon de lijst met forumleden Ledenlijst  Kalender Kalender  Doorzoek dit forum Zoeken  Help Help    RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  (Wachtwoord vergeten)
Algemeen BOSK Forum - Publiek
 BOSK Forum : BOSK Vereniging : Algemeen BOSK Forum - Publiek
Bericht ikoon Onderwerp: kleine hersenen te klein Verzenden Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 9
Schrijver Bericht
INGRID58
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid

Lid geworden: 12 Feb 2008
Lokatie: Netherlands
Quote INGRID58 Beantwoordbullet Geplaatst op: 05 Apr 2010 om 14:59
er is ook een microcefaliegroep op Hyves
IP IP gelogd
Marian v E
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid

Lid geworden: 06 Jun 2010
Quote Marian v E Beantwoordbullet Geplaatst op: 06 Jun 2010 om 10:17
Hallo Eva,
Ik ben Marian en heb ook een behoorlijk probleem met mijn kleine hersenen, daarom tikt mijn man dit stukje.Wij hebben dat van jou gelezen en zouden graag met jou in contact willen komen om het een en ander duidelijker te kunnen krijgen.Waarom het contact? Omdat er parallellen zijn in het beeld en dat wij tegen veel dingen oplopen.
Wij horen het graag van u.
Groetjes Marian.
IP IP gelogd
Gurtje
Nieuw forumlid
Nieuw forumlid

Lid geworden: 29 Jul 2010
Quote Gurtje Beantwoordbullet Geplaatst op: 29 Jul 2010 om 23:50
Hallo allemaal

Ik ben een jonge vrouw van 21 jaar. Ik mis vanaf mijn geboorte een klein deel van de kleine hersenen. Daar zijn ze achter gekomen doordat ik maar niet ging lopen. Na vele onderzoeken en scans kwamen ze erachter dat ik een stukje mis. Toen ik ongeveer 3 was ben ik begonnen met lopen. Ook was ik altijd erg traag. Inmiddels loop ik prima en ook mijn traagheid is een stuk beter geworden. Helaas was er in die tijd nog niet heel veel bekend over hersenen en dus weet ik er verder eigenlijk niets over. Als ik jullie verhalen lees is er nu met mij eigenlijk niets aan de hand. toch zou ik wel meer hierover willen weten.
Groetjes
IP IP gelogd
<< Vorige Pagina  van 9
Verzenden Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum
u kunt geen berichten verwijderen in dit forum
u kunt geen berichten bewerken in dit forum
u kunt geen enquêtes creëren in dit forum
u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum

Deze pagina is gemaakt in 0.033 seconden.