|
||
Actieve onderwerpen Ledenlijst Kalender Zoeken |
| Algemeen BOSK Forum - Publiek | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 9 |
| Schrijver | Bericht |
|
INGRID58
Nieuw forumlid
Lid geworden: 12 Feb 2008 Lokatie: Netherlands Berichten: 19 |
![]() Geplaatst op: 05 Apr 2010 om 14:59 |
|
er is ook een microcefaliegroep op Hyves
|
|
IP gelogd |
|
|
Marian v E
Nieuw forumlid
Lid geworden: 06 Jun 2010 Berichten: 1 |
![]() Geplaatst op: 06 Jun 2010 om 10:17 |
|
Hallo Eva,
Ik ben Marian en heb ook een behoorlijk probleem met mijn kleine hersenen, daarom tikt mijn man dit stukje.Wij hebben dat van jou gelezen en zouden graag met jou in contact willen komen om het een en ander duidelijker te kunnen krijgen.Waarom het contact? Omdat er parallellen zijn in het beeld en dat wij tegen veel dingen oplopen. Wij horen het graag van u. Groetjes Marian. |
|
IP gelogd |
|
|
Gurtje
Nieuw forumlid
Lid geworden: 29 Jul 2010 Berichten: 1 |
![]() Geplaatst op: 29 Jul 2010 om 23:50 |
|
Hallo allemaal
Ik ben een jonge vrouw van 21 jaar. Ik mis vanaf mijn geboorte een klein deel van de kleine hersenen. Daar zijn ze achter gekomen doordat ik maar niet ging lopen. Na vele onderzoeken en scans kwamen ze erachter dat ik een stukje mis. Toen ik ongeveer 3 was ben ik begonnen met lopen. Ook was ik altijd erg traag. Inmiddels loop ik prima en ook mijn traagheid is een stuk beter geworden. Helaas was er in die tijd nog niet heel veel bekend over hersenen en dus weet ik er verder eigenlijk niets over. Als ik jullie verhalen lees is er nu met mij eigenlijk niets aan de hand. toch zou ik wel meer hierover willen weten.
Groetjes
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 9 |
|
||
Spring naar forum |
u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum |
|