BOSK logo Vereniging van motorisch gehandicapten en hun ouders Home Kids Jongeren My BOSK Navigation Tabs
Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen  Toon de lijst met forumleden Ledenlijst  Kalender Kalender  Doorzoek dit forum Zoeken  Help Help    RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  (Wachtwoord vergeten)
Algemeen BOSK Forum - Publiek
 BOSK Forum : BOSK Vereniging : Algemeen BOSK Forum - Publiek
Bericht ikoon Onderwerp: Tip voor een leuk uitstapje met de kids in Soest Verzenden Plaats een nieuw onderwerp
Schrijver Bericht
Monique
Gastgroep
Gastgroep

Quote Monique Beantwoordbullet Onderwerp: Tip voor een leuk uitstapje met de kids in Soest
    Geplaatst op: 14 Jul 2006 om 08:46
Hoi allemaal,

Met het mooie weer in Nederland heb ik een leuke tip voor een uitstapje met de kids. Kinderboerderij De Veenweide in Soest heeft onlangs een nieuwe speeltuin gekregen. De speeltoestellen zijn vrijwel allemaal vervangen, en er staan nu ook 2 toestellen die toegankelijk zijn voor rolstoelers. Het gaat dan om een prachtige vogelnest-schommel en een water-belevings-speeltoestel waar kinderen met een rolstoel prima bij kunnen om lekker met water te expirimenteren. (wel droge kleren meenemen dus !).

Ze zijn de kinderboerderij nog verder aan het aanpassen; er komt een cavia-bak van waaruit de cavia's kunnen worden bekeken en geaaid vanuit een rolstoel. Het wordt een soort hoge tafel waar je onder kan rijden met een rolstoel.

Ook de prachtige oude draaimolen is rolstoeltoegankelijk; je rijdt een rolstoel eenvoudig tussen de zitjes in, en je kind kan meedraaien.

Het personeel gaat geweldig om met gehandicapte kids. Onze meervoudig gehandicapte zoon van 8 is er kind aan huis. Vanaf 16:00 is het tijd om de dieren te voederen; ook voor rolstoelers is er altijd wel een klusje te doen.

Consumpties zijn er heel goedkoop. De toegang is gratis. Er is een grote parkeerplaats voor de deur. Kortom; de ideale tip voor een leuk dagje uit met de kids. Kom snel eens kijken !

Kinderboerderij de Veenweide zit aan het Vedelaarpad in Soest.

Wellicht zien we elkaar daar,

Groetjes,

Monique en Andy
IP IP gelogd
Hendrina D.
Gastgroep
Gastgroep

Quote Hendrina D. Beantwoordbullet Geplaatst op: 14 Jul 2006 om 17:47
Volgens mij hebben wij 24 aug toevallig een uitje gepland naar deze kinderboerderij(als het weer goed is).Wij gaan daar heen met de groep van mijn zoon op kdc de Blauwe Vogel.
Ben benieuwd,
Misschien zie ik je nog wel.
gr.Hendrina
IP IP gelogd
Verzenden Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum
u kunt geen berichten verwijderen in dit forum
u kunt geen berichten bewerken in dit forum
u kunt geen enquêtes creëren in dit forum
u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum

Deze pagina is gemaakt in 0,234 seconden.