BOSK logo Vereniging van motorisch gehandicapten en hun ouders Home Kids Jongeren My BOSK Navigation Tabs
Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen  Toon de lijst met forumleden Ledenlijst  Kalender Kalender  Doorzoek dit forum Zoeken  Help Help    RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  (Wachtwoord vergeten)
Algemeen BOSK Forum - Publiek
 BOSK Forum : BOSK Vereniging : Algemeen BOSK Forum - Publiek
Bericht ikoon Onderwerp: afvallen/te mager Verzenden Plaats een nieuw onderwerp
<< Vorige Pagina  van 2
Schrijver Bericht
gerrie
Gastgroep
Gastgroep

Quote gerrie Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 Feb 2007 om 09:59
Floradix kindervital is een vloeibaar voedingssupplement voor kinderen. Wij kopen het altijd bij een reformzaak of "betere" drogist. (weet niet of de kruidvat of id. het heeft.) mijn dochtertje is nu 22 mnd en gebruikt het ook. Wij hebben zelf eerst een doosje met 10 proefflesjes van 10 ml. gehad. Ze mocht toen 2xdgs een half flesje. Dit om te kijken of ze het wel luste.

gr. Gerrie
IP IP gelogd
Saskia B
Gastgroep
Gastgroep

Quote Saskia B Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 Feb 2007 om 11:25
Beste Gerrie,

Vreemd te horen dat de dieetiste dit zo zegt (maar ik weet natuurlijk niet wat de medische achtergrond van je dochterje is).

MIjn zoontje eet ook vers fruit en groente met de pot mee alleen alles wat hij krijgt is verrijkt met Fantomalt en Ducal.

Verder zijn er ook allerlei fruitsappen op de markt die een extra calorieen en vitaminen bevatten. Als mijn zoon een slechte dag heeft en zijn avondeten niet wilt dan vervang ik dit door speciale drinkvoeding wat evenuitgebalanceerd is als de maaltijd. Verder drinkt hij nog flesvoeding die ook is verrijkt met fantomalt Duocal en Sojavet (spek in een flesje noemen we het :-)

Ik zou het nogmaals voorleggen aan de dieetiste misschien zijn die speciale fruitsapjes een idee. Ze kunnen dan een proefpakket voor je aanvragen met misschien wel 10 verschillende smaakjes en merken en dan kun je zo eens kijken wat ze lekker vind.

Als er nog vragen zijn mag je ook rechtstreeks mailen hoor, ik ben inmiddels gepokt en gemazeld op het gebied van sondevoeding, flessen voeding en voedingssupplementen.

Groetjes Saskia
IP IP gelogd
Saskia B
Gastgroep
Gastgroep

Quote Saskia B Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 Feb 2007 om 12:48
Soory dames ik ging in de fout mijn voorgaande berichtje was bedoeld voor Carla.
IP IP gelogd
Saskia B
Gastgroep
Gastgroep

Quote Saskia B Beantwoordbullet Geplaatst op: 13 Feb 2007 om 12:48
Sorry dames ik ging in de fout mijn voorgaande berichtje was bedoeld voor Carla.
IP IP gelogd
<< Vorige Pagina  van 2
Verzenden Plaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie

Spring naar forum
u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum
u kunt geen berichten verwijderen in dit forum
u kunt geen berichten bewerken in dit forum
u kunt geen enquêtes creëren in dit forum
u kunt geen stemmen in enquêtes in dit forum

Deze pagina is gemaakt in 0,221 seconden.